Gemeentelijke dienstverlening

Ook tijdens de coronacrisis gaat de gemeentelijke dienstverlening zoveel als mogelijk door. Veel zaken kunnen bij de gemeente online geregeld worden.

Onze online dienstverlening:

Stadswinkels

Alleen Stadswinkel Centrum en Stadswinkel Reeshof zijn open. De andere stadswinkels zijn tijdelijk gesloten. Het dragen van een mondkapje is in de stadswinkel verplicht.

We willen het risico op besmetting met het virus zo klein mogelijk houden. Kom alstublieft alleen naar de stadswinkel als het echt noodzakelijk is. Verloopt uw paspoort of identiteitskaart, dan vragen wij u de afspraak pas in te plannen kort voor de verloopdatum. Bij een verkoudheid, hoesten of koorts maakt u pas een afspraak als u weer beter bent.

Maak een afspraak online of bel met 14 013. 

Dienstverlening Werk en Inkomen

Nu we te maken hebben met de gevolgen van het coronavirus gaat de dienstverlening van Werk en Inkomen zoveel mogelijk door. Werk en Inkomen volgt de richtlijnen vanuit het RIVM en de Rijksoverheid.

Afspraken

  • Neem contact op via e-mail (met uw contactpersoon) of via 013-542 89 79 voordat u langskomt. Ook geplande afspraken en onderzoeken behandelen wij zoveel mogelijk telefonisch.
  • Heeft u documenten die u in moet leveren? Scan ze in (zorg dat de stukken goed leesbaar zijn) en mail het door naar uw contactpersoon.
    Als u niet kunt scannen, kunt u de documenten ook sturen naar: Burgemeester Brokxlaan 1680, 5041 DT Tilburg, ter attentie van uw contactpersoon. Als u geen verkoudheidsklachten of koorts heeft, kunt u de documenten ook afgeven aan de balie op datzelfde adres.

Training, traject of sollicitatiegesprek?

  • Als u bent uitgenodigd voor een training, traject of sollicitatiegesprek, dan krijgt u hierover bericht van uw contactpersoon. Als een training of traject niet doorgaat, heeft dat geen gevolgen voor uw uitkering.

Inleveren inkomstenverklaring (IV)

  • U kunt uw inkomstenverklaring met bijlagen inscannen en mailen naar inkomenstenverklaringweni@tilburg.nl, opsturen naar Werk en Inkomen, Burgemeester Brokxlaan 1680, 5041 DT Tilburg of afgeven aan de balie daar, als u geen verkoudheidsklachten of koorts heeft.

Schuldhulpverlening

  • Onze dienstverlening gaat door. Alleen doen we de afspraken voorlopig telefonisch. Neem contact op via e-mail met uw contactpersoon of via schuldhulpverlening@tilburg.nl. U kunt ons ook bellen via 013-5833250. Ook geplande afspraken behandelen wij telefonisch.
  • Heeft u documenten die u in moet leveren? Scan ze in of maak een foto (zorg dat de stukken goed leesbaar zijn) en e-mail het door naar uw contactpersoon. Als u geen foto kunt maken of niet kunt scannen, kunt u de documenten ook sturen naar: Antwoordnummer 300, 5000 WB Tilburg, ter attentie van SHV SK5 en uw contactpersoon(een postzegel is niet nodig). De documenten mogen ook in de straatbrievenbus aan de Spoorlaan 448.