Stageopdracht klanttevredenheid

Ben jij geïnteresseerd in de manier waarop wij ruim 2.000 medewerkers van de Gemeente Tilburg ondersteunen zodat zij iedere dag hun werk kunnen doen? Dan hebben wij een hele leuke stageopdracht voor jou!

Wat is de opdracht?

Binnen de afdeling Faciliteiten optimaliseren en professionaliseren wij onze werkprocessen continu, om onze dienstverlening te ontwikkelen. Wij willen van onze klanten weten hoe zij de dienstverlening ervaren. Momenteel is dit nog geen structureel onderdeel van onze bedrijfsvoering.

De vraag die daarom tijdens deze stage centraal staat is:
Hoe kunnen wij de feedback van onze klanten inzetten om onze dienstverlening te verbeteren?

De opdracht bestaat uit de volgende onderdelen:
 1.    In kaart brengen wat we op dit moment m.b.t. klanttevredenheid doen
 2.    Onderzoeken wat we zouden willen (visievorming op dit onderdeel)
 3.    Adviseren over hoe we dit kunnen bereiken
 4.    Implementeren van de gekozen manier(en)

De opdracht heeft een duur van 5 tot 6 maanden en bij voorkeur start je in september 2019. De opdracht zal door de teammanager Servicepunt begeleid worden.

Wie zijn wij?

Met ruim 215.000 inwoners is Tilburg de 7e gemeente van Nederland. Tilburg heeft een bestuur dat aandacht heeft voor geluiden uit de stad, het lef heeft om nieuwe initiatieven de ruimte te geven en in te zetten op wat écht werkt. Werken voor Tilburg is uitdagend: er kan en mag veel, en we verwachten ook veel van je. Werken voor de gemeente betekent werken in een complexe omgeving met veel verschillende belangen.

Periode

5 tot 6 maanden (vanaf september 2019) voor 5 dagen per week (36 uur).

Wat bieden wij?

  • Een stageplek in een daadkrachtige, vernieuwende en verbindende organisatie
  • Een werkomgeving die volop in transitie is van traditioneel naar eigentijds.
  • Een leuk team om bij te werken; team Servicepunt (als een van de 5 teams van de afdeling Faciliteiten)
  • Een stagevergoeding van € 395,87 bruto per maand gebaseerd op 36 uur. Parttimers ontvangen de vergoeding naar rato van het aantal uren.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een ondernemende stagiair die overzicht houdt, communicatief sterk is en gemakkelijk kan schakelen op alle niveaus binnen de organisatie. je bent een tweede- of  derdejaarsstudent aan een hbo-opleiding in de richting facility- of hotelmanagement en beschik je over uitstekende adviesvaardigheden. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Daarnaast ben je enthousiast en gezellig!

Interesse

Word jij enthousiast van deze opdracht of heb je een vraag? Stuur ons dan je CV of neem contact op met Mary de Wagenaar, teammanager van het Servicepunt, bereikbaar via mary.de.wagenaar@tilburg.nl of 013-5429367.