Melding indienen in Topdesk

Heb je een vraag of is er een storing. Om dit op te laten pakken kun je een melding indienen in Topdesk. Op deze pagina lees je hoe het indienen van een melding in zijn werk gaat.

Via de volgende stappen dien je een melding voor tilburg.nl, spoorzonetilburg.nl, duurzamertilburg.nl, bat.nl, sportintilburg.nl of leerplichtrmcmiddenbrabant.nl in Topdesk in:

  1. Klik in Topdesk op 'Mijn digitale omgeving'
  2. Kies in het volgende scherm voor 'Software & Programma's'
  3. Aan de rechterkant krijg kun je nu kiezen uit 'Vraag' of 'Storing'. Maak hier een keuze.
    • Vraag: heb je een vraag over de website (in de breedste zin van het woord) dien dan een melding in als vraag.
    • Storing: werkt iets niet in de website dien dan een melding in als storing
  4. Bij 'Programma' of 'Het betreft' selecteer je 'Tilburg.nl'. Hiermee komt het bij de juiste behandelgroep terecht en kan het zo snel mogelijk worden opgepakt.

Zie onderstaande afbeeldingen voor hoe de verschillende stappen er in Topdesk uitzien.