Evenementenkalender

Wilt u een evenement organiseren in Tilburg? Dan is een van de eerste stappen de aanmelding voor de evenementenkalender. Pas als uw evenement op de kalender staat kunt u een evenementenvergunning en eventueel evenementensubsidie aanvragen.

Hoe werkt de evenementenkalender?

De kalender is een hulpmiddel voor de planning, coördinatie en afstemming met andere gemeenten en hulpdiensten. Op de kalender staan de data en locatie(s) van evenementen (inclusief opbouw en afbouw). Staat uw evenement op de kalender dan is de locatie en datum zo goed als geregeld. U heeft natuurlijk nog wel een evenementenvergunning nodig. Pas als de vergunning is afgegeven is er een definitief 'GO' op het evenement. 

Aanmelden evenementenkalender 2021?
Ondernemers

Aanmelden voor de evenementenkalender 2021

Op dit moment zijn evenementen niet toegestaan, maar u kunt wel evenementen aanmelden voor de evenementenkalender 2021. Aanmelding is verplicht voor B- en C-evenementen. Alleen als uw evenement op de kalender staat kunt u een vergunning aanvragen. Voor het melden van uw evenement klikt u op de oranje knop. Organiseert u meerdere evenementen in 2021? Dan vult u voor iedere evenement een formulier in. Voor vragen kunt u contact opnemen met een accountmanager via evenementenaccount@tilburg.nl

Meer informatie

In de nota Prettig Geregeld  staat alle informatie die u nodig heeft voor het organiseren van een evenement in Tilburg. Ga naar het Bestuurs Informatie Systeem (BIS) voor uitgebreide informatie over het evenementenbeleid 2019-2022.