Evenementenkalender

Wilt u een evenement organiseren in Tilburg? Dan is een van de eerste stappen de aanmelding voor de evenementenkalender. Pas als uw evenement op de kalender staat kunt u een evenementenvergunning en eventueel evenementensubsidie aanvragen.

Hoe werkt de evenementenkalender?

De kalender is een hulpmiddel voor de planning, coördinatie en afstemming met andere gemeenten en hulpdiensten. Op de kalender staan de data, locatie(s) en tijdstippen van evenementen (inclusief opbouw en afbouw). Staat uw evenement op de kalender dan is de locatie en datum zo goed als geregeld. U heeft natuurlijk nog wel een evenementenvergunning nodig. Pas als de vergunning is afgegeven is er een definitief 'GO' op het evenement. 

Bekijk de evenementenkalender 2020

Aanmelden voor evenementenkalender 2020

De sluitingsdatum voor de evenementenkalender 2020 was 1 september 2019. Heeft u goede redenen waarom u uw evenement niet op tijd kon melden? Neem dan contact op met de accountmanager evenementen via evenementenaccount@tilburg.nl.

Aanmelden voor de evenementenkalender 2021

Vanaf 1 augustus 2020 kunt u evenementen melden voor 2021. Zorg dat wij uw melding voor 1 september 2020 hebben ontvangen. Aanmelding is verplicht. Alleen als uw evenement op de kalender staat kunt u voor 2021 een vergunning aanvragen.

Meer informatie

In de nota Prettig Geregeld  staat alle informatie die u nodig heeft voor het organiseren van een evenement in Tilburg. Ga naar het Bestuurs Informatie Systeem (BIS) voor uitgebreide informatie over het evenementenbeleid 2019-2022.