Amateurkunst en Kunst in de vrije tijd: Art-fact

De gemeente vindt het belangrijk dat zoveel mogelijk Tilburgers kennis maken met cultuur. Laagdrempelige activiteiten op het terrein van de amateurkunst zijn dan ook van harte welkom. De gemeente probeert het aanbod van die activiteiten te vergroten. Art-fact, platform, cultuurfonds  en intermediair voor kunst in de vrije tijd helpt daarbij.

Hoe helpt Art-fact?

Art-fact verbindt Tilburgers door hen te ondersteunen met advies en subsidies op het gebied van amateurkunst, buurtcultuur en community art en de stad als podium toegankelijk en zichtbaar te maken voor zoveel mogelijk Tilburgers.

Art-fact biedt onder andere financiële ondersteuning voor:

Meer informatie

U kunt contact opnemen met Judith Ensel, programmacoördinator of met de programmamakers Patrick van Berkel en Saskia Dellevoet via telefoonnummer 013 - 53 60 869 of via e-mail info@art-fact.nl.
Kijk ook op de website  www.art-fact.nl.

Adres:
Art-fact, Koningsplein 11a,